مشاور عالی شهردار تهران بیان کرد

شهر آفتاب مرجعی اساسی برای ارتباطات بین المللی کشور

عصر نمایشگاه- مشاور عالی شهردار تهران با اشاره به اینکه در معماری شهر آفتاب اصول سنتی کاملا رعایت شده است، گفت: این مجموعه از سازه های فاخر معماری کشور محسوب می شود به طوری که حرف های جدیدی برای گفتن دارد.

شهر آفتاب مرجعی اساسی برای ارتباطات بین المللی کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تهران سما ،مازیار حسینی با عنوان این مطلب که  موضوع مهم این است که در معماری در جا نزنیم و نگاهمان رو به آینده باشد، خاطر نشان کرد: ایجاد باغ های ایرانی و چهار باغ به عنوان محور اصلی نمایشگاه در راستای آن بوده که در معماری سازه های شهر آفتاب از ریشه ها تبعیت کنیم به طوری که موفق به ساخت مجموعه ای شده ایم که از سازه های فاخر کشور است.

    وی بیان اینکه مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب از نیاز های اساسی پایتخت و حتی کشور بود، افزود: با توجه به اینکه اکنون ارتباطات بین المللی و ارتباطات داخل کشوری باید در مجموعه های تخصصی شکل گرفته و برگزار شود، شهر آفتاب مرجعی اساسی برای این نیاز کشور است.

    مشاور عالی شهردار تهران خاطر نشان کرد: از نظر منطقه ای ،نمایشگاه موجود در شهر تهران زمانی ساخته شد که آن نقطه از شهر منطقه ای پر سکنه نبود و متاسفانه امروز راه های دسترسی به آن بسیار محدود است .

    حسینی اعلام کرد: از دوره دوم شورای اسلامی شهر تهران موضوع بحث انتقال نمایشگاه به نقطه مناسب مطرح شد و در این رابطه با مسئولان مربوطه در مرقد مطهر امام خمینی (ره) صحبت شد و در نهایت نمایشگاه در محل فعلی مکان یابی شد و عملیات اجرایی با طراحی مناسب انجام شد.

    مشاور عالی شهردار تهران افزود: خوشبختانه با افتتاح بزرگترین ایستگاه مترو داخل شهر با مساحت 25 هزار متر مربع زیر بنا و اتصال آن به خط مترو، بسیاری از کسانی که بازدید کننده نمایشگاه به خصوص نمایشگاه کتاب هستند می توانند به شهر تهران آمده و بدون اضافه کردن بار ترافیکی شهر تهران از این امکانات استفاده کنند.

    حسینی بیان داشت: مسیرهای دسترسی پیرامونی مثل بزرگراه تهران _ قم و در آینده ای نزدیک اتصالی که به اتوبان تهران ساوه خواهد داشت کمک می کند که از نظر دسترسی های حمل و نقل عمومی ، سواری و مترو امکانات خوبی برای بازدیدکنندگان فراهم باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت