نمایشگاه صنعت گاز ایران از وزارت نفت و ۴ شرکت اصلی میزبانی می کند

عصر نمایشگاه- با رعایت کامل مفاد بخش نامه اخیر وزارت نفت در خصوص مدیریت و کاهش هزینه ها، ستاد برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران از حضور وزارت نفت و ۴ شرکت اصلی در این رویداد مهم، میزبانی می کند.

نمایشگاه صنعت گاز ایران از وزارت نفت و ۴ شرکت اصلی میزبانی می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه به نقل از  ستاد خبری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران، ستاد برگزاری نمایشگاه طی نامه ای به وزیر نفت، ضمن اشاره به اهمیت و اصالت نمایشگاه گاز و اولویت آن برای کشور با هدف تمرکز بر ارائه توان ساخت داخل، همکاری­ های بین ­المللی، کاهش شدت مصرف انرژی، افزایش تولید و .... از یک سو و با هدف اعلام سیاست­ ها و برنامه­ های وزارت نفت و سازمان های متبوع­، ­تعامل و میزبانی از بازدیدکنندگان داخلی و هیأت­­ های خارجی از سوی دیگر، آمادگی خود را برای میزبانی از وزارت نفت و 4 شرکت اصلی به ویژه شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز ایران  اعلام نموده است.
    متن کامل نامه به شرح زیر است:
    جناب آقای مهندس بیژن زنگنه
    وزیر محترم نفت
    با سلام و احترام؛
    استحضار دارند اولین نمایشگاه بین­ المللی صنعت گاز ایران ( 2018 1st Int'l Iran Gas Show – IRGS) در تاریخ 10 تا 13 شهریور ماه در مرکز نمایشگاه ­های بین­ المللی شهر آفتاب برگزار می ­شود.
    تصدیق می­ فرمایند تنها کشور ایران است که بین کشورهای منطقه ­ی منا، دارای پتانسیل­ ها و قابلیت ­های درخور توجه در صنعت گاز بوده و صاحب ­­نظران، کارشناسان و دست اندرکاران بر این امر اتفاق نظر داشته و برگزاری نمایشگاه اختصاصی برای گاز را در راستای برنامه­ های اقتصادی و ملی مثبت ارزیابی می ­کنند.
    اکنون که برگزاری نمایشگاه مورد حمایت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، کمیسیون انرژی مجلس، اتاق ایران، انجمن ­ها و تشکل­ های تخصصی قرار گرفته و این رویداد در سطح بین ­المللی به خوبی معرفی شده که نوید ­بخش استقبال مشارکت کنندگان خارجی در سال ­های آتی است، به نظر نمی ­رسد این مهم مشمول بخشنامه اخیر جنابعالی در خصوص "کاهش هزینه­ های بی تاثیر در کارایی وزارت نفت " باشد. مستدعی است در صورت اشتباه برداشت ما را اصلاح فرمایند.
    علیهذا نظر به اهمیت و اصالت نمایشگاه گاز و اولویت آن برای کشور با هدف تمرکز بر ارائه توان ساخت داخل،­ همکاری های بین­ المللی، کاهش شدت مصرف انرژی، افزایش تولید و... ستاد برگزاری نمایشگاه آمادگی دارد با رعایت کامل مفاد بخشنامه مذکور و بنابر ضرورت حضور آن وزارتخانه، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه با هدف اعلام سیاست ها و برنامه­ های وزارت و سازمان متبوع­، ­تعامل و میزبانی از بازدیدکنندگان داخلی و هیأت ­­های خارجی، فضای اختصاصی و امکانات مورد نیاز را به طور کامل تامین نموده و هماهنگی­ ها و همکاری ­های لازم را در این زمینه به ­عمل آورد.
    مراتب برای مزید استحضار و صدور دستور مقتضی تقدیم حضور می­ شود.
    محسن شمس - مدیرعامل گروه تانا

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت