اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ (۴)

معرفی گروه‌های کالا و خدمات در اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹

عصر نمایشگاه- استانبول هفته آینده میزبان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های فعالان صنعت خودرو، قطعه‌سازی و صنایع وابسته به آن است، جایی که اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹ در مرکز نمایشگاهی تویاپ این شهر برگزار خواهد شد.

معرفی گروه‌های کالا و خدمات در اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اتومکانیکای استانبول 2019 همچون دوره‌های گذشته، خدمات و کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه را در گروه‌هایی تقسیم کرده است که باعث تسهیل در بازدید علاقه‌مندان می‌شود که در این بخش مروری بر آن‌ها خواهیم داشت. با گزارش‌های بیشتر خبرنگاران "عصر خودرو" از این رویداد مهم صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو همراه باشید.
    ***
    برگزارکنندگان نمایشگاه اتومکانیکای استانبول همچون سایر نمایشگاه‌های خانواده بزرگ اتومکانیکا در سرتاسر جهان، برای راحت‌تر شدن بازدید از نمایشگاه و امکان مدیریت بازدید برای علاقه‌مندان، محصولات و خدمات عرضه شده در نمایشگاه را در گروه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌کنند و در چیدمان غرفه‌ها نیز معمولا عرضه کنندگان یک گروه، در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا بازدیدکنندگان راحت‌تر بتوانند انواع محصولات و خدمات عرضه شده را بررسی کنند.
    این گروه‌بندی‌ها در سال جاری شامل موارد زیر است و علاقه‌مندان می‌توانند با بررسی هر یک از آن‌ها، غرفه‌های موردنظر خود را بیابند:
    - لوازم و تجهیزات جانبی و لوازم ارتقا و شخصی‌سازی خودرو
    - سیستم‌های رانندگی جایگزین و راه‌حل‌های دیجیتال (خدمات و حمل‌ونقل آینده)
    - کارواش و بهسازی خودرو
    - الکترونیک و سیستم‌ها
    - قطعات و مجموعه‌ها
    - تعمیرات و نگهداری

    با انتخاب گروه مورد نظر خود و بهره‌گیری از نقشه سالن‌ها می‌توانید غرفه‌های موردنظر خود را انتخاب کنید.


    نمایشگاه اتومکانیکای استانبول در روزهای 15 تا 18 فروردین ‌ماه میزبان گردهم‌آیی بزرگ قطعه سازان جهانی در کشور ترکیه خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه می‌توانید به وبسایت automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید. برای ثبت‌نام و بازدید از نمایشگاه نیز می‌توانید از طریق شرکت دروازه تجارت فراسو نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایید. برای این منظور می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت