در مرکز نمایشگاهی شهر فولدا ایالت هس آلمان ؛

برگزاری نمایشگاهی برای نجات در آلمان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «RETTmobil» در واقع رویدادی در زمینه حمل‌ونقل نجات است که هرسال در مرکز نمایشگاهی شهر فولدا ایالت هس آلمان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاهی برای نجات در آلمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صمت ، این رویداد برای نخستین بار در سال 2001م کلید خورد و به صورت تخصصی در زمینه خودرو و وسایل حمل‌ونقل امداد و نجات مانند خودروهای آتش‌نشانی، آمبولانس، خودروهای پلیس و وسایلی از این دست فعالیت دارد. این رویداد 15 سال سابقه دارد و آخرین دوره آن از 22 تا 2424 اردیبهشت امسال (11 تا 13 مه 2016) در جریان بوده است.
    از ابتدا تاکنون
    از جنگ جهانی اول که برای نخستین بار آمبولانس‌ها کار خود را آغاز کردند تا امروز خودروهای امداد و نجات شاید جان میلیاردها انسان را نجات داده باشند و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هر سال در مراکز مختلف نمایشگاهی، رویدادهایی در زمینه امداد و نجات و حتی خودروهای این حوزه برگزار می‌شود ولی «RETTmobil» در آلمان و اروپا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و توانسته در 15 سال گذشته تبدیل به یکی از مهم‌ترین رویدادهای این حوزه شود.
    این رویداد در سال 2001م کار خود را با تنها 63 غرفه‌گذار و بازدید حدود 3500 نفر آغاز کرد و در طول این مدت تا امروز پیشرفت‌های بسیار گسترده‌ای داشته به طوری که تعداد غرفه‌گذاران آن در سال 2015 م به 473 شرکت مختلف رسید و میزان بازدید از آن نیز تا 23 هزار نفر افزایش یافت. این در حالی است که میزان مشارکت در این نمایشگاه در سال 2014 م به آخرین حد خود یعنی 482 شرکت مختلف از 20 کشور دنیا رسیده است. میزان این مشارکت در سال 2016 م نیز در همین مقدار بوده و براساس آمارهای به‌دست آمده نزدیک به 25 هزار نفر نیز از این نمایشگاه در طول 3 روز بازدید کرده‌اند.

    شاید به نظر برسد که این رویداد یک نمایشگاه برای نشان دادن خودروهای امداد و نجات است و فرق چندانی نیز با نمایشگاه خودرویی که در شهرهای دیگر برگزار می‌شود نکند اما در واقع وجود یک رویداد تخصصی برای این حوزه بسیار لازم است تا به این وسیله آخرین دستاوردهای شرکت‌های مختلف در همه زمینه‌ها به اشتراک گذاشته شود. شرکت‌هایی که در این رویداد حاضر هستند معمولا در زمینه، تولید خودروهای امدادونجات مانند آمبولانس و آتش‌نشانی، کارخانه‌های تولیدکننده لوازم پزشکی درون خودرو، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات آمبولانس و اضطراری و همچنین شرکت‌های ایمنی برای افزایش میزان امنیت خودروهای اضطراری فعالیت دارند.

    این رویداد تخصصی در مرکز نمایشگاهی فولدا ایالت هس آلمان برگزار می‌شود و هر سال حدود 70 هزار متر از فضای این نمایشگاه را به خود اختصاص می‌دهد. در سال 2016 م که این نمایشگاه در 22 تا 24 اردیبهشت شانزدهمین دوره خود را برگزار کرد، 20 سالن از نمایشگاه فولدا به آن اختصاص پیدا کرد که تا به امروز این میزان از فضای نمایشگاه در اختیار آن قرار نگرفته بود. نمایشگاه امسال با استقبال خوبی روبه‌رو بود و توانست 25 هزار نفر را به خود جذب کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت