دکتر صادقی نیارکی در بازدید از نمایشگاه تلکام:

توسعه تجهیزات ساخت داخل را با کمک شرکت های فن آور دنبال خواهیم کرد

عصر نمایشگاه- معاون امور صنایع وزارت صنعت ،معدن و تجارت بر لزوم حمایت از شرکت های دانش بنیان و فن آور تاکید کرد

توسعه تجهیزات ساخت داخل را با کمک شرکت های فن آور دنبال خواهیم کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ، دکتر صادقی نیارکی معاون امور صنایع در حاشیه بازدید بیست و یکمین دوره نمایشگاه تلکام 99 اظهار کرد: امروز شاهد حضور بیش از 100 نمایشگاه داخلی ازجمله ، سازندگان تجهیزات ، شرکت های فناوری و شرکت های فعال در حوزه مخابرات هستیم که برگزاری این طرز نمایشگاه با توجه به تحولاتی که در عرصه تکنولوژی اتفاق می افتد بسیار تاثیر گذار است .
    صادقی نیارکی  افزود: امروزه شرکت های فناورانه سهم بالایی از تولید ناخالص جهانی را به خود اختصاص داده اند و ارزش بازار در دنیا متعلق به این نوع شرکت های فناور می باشد .
    وی ادامه داد : با توجه به تغییراتی که در تکنولوژی دنیا اتفاق افتاده است برگزاری این نوع نمایشگاه ها کمک شایانی می کند تا ماهم در این مسیر حرکت کنیم و با حمایت ساخت تجهیزات داخلی ، بین تقاضا و نیازمندی های بخش صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات برای توسعه و رشد ساخت داخل همرسانی و برنامه ریزی انجام دهیم.
    دکتر صادقی نیارکی در خصوص برگزاری میز ساخت داخل گفت : خوشبختانه دو میز ساخت داخل در این صنعت با  ارزش 118 میلیون یورو برگزار گردیده و میز سوم را هم در دستور کار داریم که تا پایان سال یا ابتدای سال1400 با همکاری وزارت فناوری اطلاعات و انجمن تشکل صنعت مخابرات با میزبانی وزارت صمت میز سوم ساخت داخل صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
    معاون امور صنایع همچنین درخصوص نتایج برگزاری این نوع نمایشگاه خاطر نشان کرد : این رویدادها را با اهداف خود اتکایی در این بخش ،  توسعه کسب و کارهای  فناورانه ،  صادرات خدمات فنی ،مهندسی و فناورانه دراین  حوزه  دنبال خواهیم‌کرد.
    وی در ادامه با اشاره به اینکه  امروز ده رتبه اول ارزش بازارهای تجاری مربوط است به شرکت ها و کسب و کارهای فناورانه  گفت : در دنیا شرکت های  فناورانه و کسب و کارهایی که با پلتفرم استارت آپی شکل یافته اند  در طبقه بندی از شرکت های نفتی و خودروسازی پیشی گرفته اند و در ایران هم شرکت های استارت آپی کارهای خوبی انجام داده اند که باید با حمایت و تقویت شرکت های دانش بنیان و فناور  موجب تغییر جهشی روبه رشد این حوزه باشیم و بتوانند به خوبی نقش ایفا کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت