مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد

برگزاری نمایشگاه های کشور های حاشیه خلیج فارس وکشورهای عضو اکو در مشهد

عصر نمایشگاه - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد همچنین به برگزاری نمایشگاه های کشورهای عضو اکو و نمایشگاه کشورهای حاشیه خلیج فارس طی سال آینده در مشهد اشاره نمود و اظهارداشت: این دو نمایشگاه نیز برای فعالان پاکستانی از جاذبه خوبی برخوردار است.

برگزاری نمایشگاه های کشور های حاشیه خلیج فارس وکشورهای عضو اکو در مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » ، سرکنسول پاکستان در دیدرا با مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد به اهمیت روابط تجاری با ایران برای پاکستان اشاره کرد و گفت: مقامات بلندپایه وزارت بازرگانی پاکستان از من خواستند تا نشستی با جنابعالی به عنوان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد داشته باشم و جهت همکاری برای حضور هیات های تجاری و بازرگانان ایرانی در نمایشگاه تکسپو که بزرگترین نمایشگاه صنعت نساجی در جنوب آسیا هست، دعوت نمایم.

    وی ضمن دعوت از مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد جهت بازدید از این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه تکسپو در زمینه منسوجات، فروردین ماه در کراچی پاکستان برگزار می شود. با توجه به اینکه پاکستان مقام سوم در تولید پنبه و منسوجات در دنیا را در اختیار دارد، همکاری دو کشور می تواند به تقویت تجاری دو طرف کمک کند.

    یاور عباس با بیان اینکه نمایشگاه های بسیار خوبی در مشهد برگزار می شود، گفت: چندین بار از نمایشگاههای مشهد بازدید نموده ام که آخرین بار مربوط به نمایشگاه خدمات شهری بود.

    محمد جواد حمید مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد نیز در این دیدار، به زمینه های همکاری های مشترک دو طرف اشاره نمود و گفت: نمایشگاه بین المللی مشهد با برگزاری نمایشگاه های مختلف، میزبان شرکت های داخلی و خارجی است که میزبانی از شرکت های پاکستانی و هیات های تجاری در نمایشگاه ها در این راستا صورت گرفته و آمادگی داریم که این همکاری ها گسترش یابد.

    وی افزود: در نمایشگاه خدمات شهری که هر سال برگزار می شود، میزبان شهرداران مختلف هستیم که از جنابعالی و شهرداران شهرهای پاکستان دعوت می نماییم تا از این نمایشگاه در سال آینده بازدید نمایید و در کنار آن با پروژه های شهری مشهد نیز آشنا شوید.

    حمید ادامه داد: نمایشگاه بین المللی مشهد در زمینه اعزام هیات های تجاری به نمایشگاه های پاکستان نیز می تواند همکاری خوبی داشته باشد. همان طور که می دانید بازار خوبی به ویژه در زمینه مواد غذایی در روسیه ایجاد شده که به زودی نمایشگاهی در آن کشور برگزار خواهیم نمود که پاکستان نیز می تواند در این زمینه همکاری مشترک داشته باشد.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد همچنین به برگزاری نمایشگاه های کشورهای عضو اکو و نمایشگاه کشورهای حاشیه خلیج فارس طی سال آینده در مشهد اشاره نمود و اظهارداشت: این دو نمایشگاه نیز برای فعالان پاکستانی از جاذبه خوبی برخوردار است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت