باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش ؛

گشایش نمایشگاه توانمندی های هنرستان های کار و دانش کشور در اردبیل

عصر نمایشگاه- باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش نمایشگاه توانمندی های هنری هنرستان های کار و دانش استان های کشور در نگارخانه خطایی مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه توانمندی های هنرستان های کار و دانش کشور در اردبیل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در بازدید از این نمایشگاه گفت: این قبیل نمایشگاه ها برای تبیین جایگاه هنرستان های کار و دانش ، توسعه بازار اشتغال و معرفی توانمندی های هنرجویان
    برگزار می شود.
    علی زرافشان افزود: در سال تحصیلی جدید در پایه دهم مقطع متوسطه به منظور پیوند محتواهای آموزشی با طبیعت و زندگی انسان ها ، برنامه های درسی جدیدی از جمله انسان و محیط زیست و انسان و سلامت گنجانده شده است.
    وی اظهار کرد: همچنین با اضافه شدن درس آزمایشگاه در شاخه نظری پایه تحصیلی دهم متوسطه و ایجاد تحول در هنرستان های کار و دانش تلاش خواهیم کرد شایستگی های هنرستان ها را در عرصه های مختلف ارتقا دهیم تا هنرجویان بتوانند بیش از این در بخش های هنری ، فرهنگی و علمی جامعه خدمت کنند.
    زرافشان سطح نمایشگاه توانمندی های هنرستان های کار و دانش کشور در اردبیل را مطلوب توصیف و از عوامل تهیه و برگزاری آن قدردانی کرد.
    احمد ناصری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: در برگزاری دهمین جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کار و دانش کشور در اردبیل سازمان های مختلفی حضور دارند و با این اداره کل همکاری می کنند.
    وی افزود: در این جشنواره از داوران سطح های کشوری و بین المللی استفاده شده و برترین های جشنواره در موضوع های مختلف در آیین اختتامیه معرفی و تجلیل خواهند شد.
    وی اظهار کرد: در نگارخانه خطایی مجموعه تاریخی شیخ صفی الدین اردبیلی 156 اثر از هنرجویان و 15 اثر با موضوع محیط زیست از هنرآموزان هنرستان های شرکت کننده در جشنواره در معرض نمایش قرار گرفته است.
    ناصری هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی ظرفیت هنرستان های کار و دانش و کمک به دانش آموزان در انتخاب رشته های مورد علاقه اعلام کرد.
    دهمین جشنواره مهارت های هنری هنرستان های کار و دانش کشور با شرکت هنرجویان و هنرآموزان 26 استان از 10 تا 12 مرداد در اردبیل برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت