معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران :

بانک شهر خواستار خریداری فاز یک شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران گفت: واگذاری شهر آفتاب به بانک شهر، صد در صد به نفع شهر و شهروندان تهرانی است.

بانک شهر خواستار خریداری فاز یک شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با اشاره به واگذاری شهر آفتاب به بانک شهر، اظهار داشت: این واگذاری صد درصد به نفع شهر و شهروندان بوده به همین منظور امیدواریم که اعضای شورای شهر به آن رای مثبت دهند.

    وی با بیان اینکه لایحه واگذاری شهر آفتاب به بانک شهر را به شورای شهر تهران تقدیم کردیم، افزود: در حال حاضر این لایحه در کمیسیون ها در حال بررسی بوده و طبیعتا بعد از بررسی در کمیسیون ها در صحن علنی شورا  تصمیم گیری می شود.

    معاون شهردار تهران تاکید کرد: امیدواریم که اعضای شورای شهر به این لایحه رای مثبت دهند.

    امانی اضافه کرد: از همان ابتدای آغاز پروژه شهر آفتاب در سال 87، شورای شهر به شهرداری مجوز داد که ساخت این پروژه توسط سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود و سرمایه گذار این مکان را تملک و همچنین اجرایی کند.

    وی گفت: علت اینکه شهرداری تهران خود ساخت این پروژه را در دست گرفت به این دلیل بود که سرمایه گذار پیدا نشد و شهرداری خود فاز یک را اجرایی کرد.

    معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراهای شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر بانک شهر خواستار خریداری فاز یک شهر آفتاب از شهرداری تهران است، گفت: مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده که با تملک این مکان، با مشارکت سایر موسسات مالی که آنجا تشکیل می دهم، تمام فازهای بعدی نمایشگاه را تکمیل خواهم کرد.

    امانی با تاکید بر اینکه واگذاری شهر آفتاب به بانک شهر، صد درصد به نفع شهر و شهروندان است، گفت: شهرداری خود در بانک شهر سهام دارد و اینگونه نیست که اگر شهر آفتاب را واگذار کنیم ارتباط شهرداری با پرو‍ژه اقتصادی بزرگی مانند شهر آفتاب قطع شود.

    وی افزود: بانک شهر بانک بزرگی است که به کلانشهرهای کشور سرویس می دهد، به همین دلیل امیدواریم که اعضای شورای شهر به این لایحه رای مثبت دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت