رئیس پارک علم و فناوری گیلان خبر داد

حضور نمایندگان ۱۱ کشور اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش

عصر نمایشگاه- رئیس پارک علم و فناوری گیلان از حضور نمایندگان ۱۱ کشور اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال خبر داد .

حضور نمایندگان ۱۱ کشور اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مجید متقی طلب، در نشست  دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری مناطق ده گانه کشور اعلام کرد: با تمهیداتی که در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری امسال اعمال شده است، یک فن بازار کامل و استاندارد در هفته پژوهش و فناوری برقرار می شود.

    وی با بیان اینکه تمامی طرح ها و محصولات ارائه شده توسط دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری در هفته پژوهش و فناوری امسال توسط سامانه ایران تک هاب ممیزی می شود، اظهار داشت : همین امر موجب ارتقای کیفیت نمایشگاه شده و توجه دانشمندان خارجی را نیز برای شرکت در این نمایشگاه به خود جلب کرده است.

    رئیس پارک علم و فناوری گیلان با بیان اینکه تا کنون تعداد 1900 طرح و فناوری به این سامانه ارائه شده است، گفت : روابط عمومی دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری باید به ما کمک کنند تامراکز علمی کشور طرح های آماده تجاری سازی شان را به ما اعلام کنند تا در نمایشگاه مطرح شده و با بخش صنعت و سرمایه گزاران برای تولید انبوه محصول همکاری لازم صورت گیرد.

    متقی طلب با بیان اینکه مراکز آموزش عالی کشور تا 30 آبان برای ارائه محصولات و طرح های خود به منظور ثبت درسامانه ایران تک هاب فرصت دارند، گفت : در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازارجمهوری اسلامی ایران امسال فضای مناسبی برای رو نمایی از طرح های برتر در نظر گرفته شده است و هر دانشگاه، مرکز پژوهشی و فناوری می تواند یک طرح برتر خود را در این مکان رونمایی کند .

    وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال فضایی در حدود 1100 متر مربع برای استقرار مراکز بورس، مالی و تامین قرار داد در نظر گرفته شده است، گفت: با وزارت خانه ها، مراکز صنعتی و صاحبان صنایع هماهنگی شده تا نیازهای پژوهشی خود را در نمایشگاه ارائه کنند تا در بازدید پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی، این نیاز ها به عنوان سوژه های پژوهشی مورد نیاز کشور مورد بررسی قرار گیرند.

    دبیرهفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار جمهوری اسلامی ایران همچنین از حضور نمایندگان 11 کشور اسلامی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری امسال خبر داد و گفت : این کشورها برای شرکت در اجلاس شبکه پارک های علم و فناوری کشورهای اسلامی به ایران می آیند و ما برنامه آنها را به گونه ای تنظیم کرده ایم تا بتوانند به مدت دو روز در نمایشگاه حضور داشته باشند

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت