مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح نمایشگاه گروهی تصویرگری در شهرکرد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گروهی تصویرگری با همکاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع غدیر شهرکرد افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه گروهی تصویرگری در شهرکرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴:۰۰

    ه گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: این نمایشگاه حاصل تلاش 11 هنرمند تحصیل کرده رشته تصویرسازی استان است که به سرپرستی عبدالکریم انصاری و حمایت حوزه هنری برپا شده است.

    معین رئیسی افزود: آثار تولیدی این نمایشگاه در حاشیه کارگاه های تصویرسازی که از سوی حوزه هنری در خانه هنرمندان برگزار شده است تولید شده اند.

    به گفته وی، این کارگاه ها که  در طول شش ماه گذشته و سرپرستی عبدالکریم انصاری برپا بوده  منجر به تولید14 اثر شده که 13 اثر آن با حمایت بخش خصوصی به صورت یک تقویم دیواری منتشر و به بازار عرضه شده است.

    رئیسی ادامه داد: در این تقویم علاوه بر تصویرگری متل ها و داستان ها نام بیش از 20 تن از مشاهیر استان شامل هنرمندان، شعرا، و شهدای شاخص با ذکر  تاریخ تولد و وفات شان و نوشته کوتاهی از زندگی نامه این افراد به چاپ رسیده است.

    وی گفت: آثار تصویر گری شده این نمایشگاه با تکنیک های آزاد و ترکیب مواد خلق شده و به مدت یک هفته در نگارخانه شهید شهرانی مجتمع فرهنگی هنری غدیر برای علاقه مندان برپاست.

    مسئول واحد هنرهای  تجسمی حوزه هنری افزود: عبدالکریم انصاری، شهرام بهمنی، احمدرضا باقری، فاطمه کریمیان، مرجان کیان افراز، سهیلا ملک محمدی، سمیرا رفیعی نیا، زهره جهانبازی، مهری مالکی، صهبا مهجوری و نسرین نادری در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

    به گزارش حوزه هنری،علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح از ساعت 10 الی 13و بعداظهر از ساعت 16 الی 19 به نگارخانه شهید شهرانی واقع در تقاطع کاشانی و فارابی  شهرکرد مراجعه نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت