مرکز نمایشگاهی جدید پاریس رونق بیشتر گردشگری کسب‌و‌کار

عصر نمایشگاه- شهر پاریس در لیست هر توریست در هر کجای دنیا در اولویت قرار دارد و انجمن مرکزی آن برای جذب مخاطب بیشتر، برنامه‌هایی در نظر دارد. با توجه به استقرار دفتر اصلی انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی در این شهر و شهرت همیشگی‌اش برای جذابیت‌های متعدد، نیاز بود تا ‌روی ظاهر آن در جهت ارتقای انگیزه تلاش‌هایی صورت گیرد. هر چند که در سال‌های اخیر با ایجاد و تاسیس ساختمان‌های جدید در زمینه برگزاری نمایشگاه،از سرتاسر اروپای مرکزی سبقت گرفته است.

مرکز نمایشگاهی جدید پاریس رونق بیشتر گردشگری کسب‌و‌کار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، خبر تاسیس محل برگزاری جدید با وسعت 72000 متر مربع که بخشی از پروژه مدرنیزه کردن نمایشگاه پاریس است، آسایش خاطری برای آن دسته افراد است که نگران تضعیف این شهر در این زمینه فعالیت بود. موقعیت این بخش در 15 دقیقه‌ای برج ایفل است که هزینه‌ای معادل 358 میلیون پوند توسط سرمایه‌گذاری شخصی تامین شده است. بیش از 60 درصد از فضای موجود و از جمله در فضای باز خود را بازسازی کرده است.
    بلند‌پروازی‌های  این مرکز در  کشور بی‌سابقه است. «مرکز کنفرانس پاریس» در این تلاش‌ها برای ارتقا در پاریس و منطقه، یک جواهر طلایی خواهد بود. دیوید کلینگ، رئیس اتاق بازرگانی و صنایع منطقه‌ای پاریس می‌گوید: این بخش بازسازی و دوباره طراحی شده و هویت جدیدی برای کمک به منطقه پاریس و برگزاری جلسات و رویدادهای شرکت‌های بزرگ به ارمغان خواهد آورد. این بخش 5/5 میلیارد یورو در مزایای اقتصادی منطقه و بیش از 20 میلیارد یورو در گردش نقدینگی برای غرفه‌داران حاصل می‌کند و بدون هیچ‌گونه کمک مالی عمومی تبدیل به حوزه‌ای از جاه‌طلبی‌های پاریس در زمینه کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های تجاری می‌شود. ‌
    هدف مرکز کنفرانس پاریس برگزاری 75 رویداد بزرگ و نمایشگاه در طول 5سال آینده است. این محل جدید به تقویت نفوذ و تصویر پاریس در صحنه جهانی کمک می‌کند و به این شهر کمک می‌کند که در بازار گردشگری کسب و کار خود را حفظ کند.
    این تحولات و ساخت وساز و همچنین تلاش پاریس برای یک آینده پویا همزمان می‌شود با سیلی از وقایع و حوادث تروریستی در این کشور. مسابقات المپیک 2024 در‌ افق پاریس قرار دارد و رویدادهایی از جمله  نمایشگاه هنر پاریس 2018 در حال برنامه‌ریزی و اجر‌است تا بیشتر از همیشه درخشان باشد. چشم‌انداز برگزاری نمایشگاه جهانی 2025 نیز وجود دارد.
    بیش از 1600 رویداد در هر سال در پاریس برگزار می‌شود که شامل بیش از 400 نمایشگاه تجاری برای عموم مردم است. نمایشگاه «وی‌پاریس» در مرکز پاریس صورت خواهد گرفت با میزبانی در 10 تا از بهترین ناحیه‌های این شهر از شرکت‌های بزرگی چون موتور شو پاریس و نمایشگاه کشاورزی بین‌المللی.
    همزمان نمایشگاه «پاریس نورد» در ناحیه‌ای در نزدیکی فرودگاه شارل دوگل اجرا خواهد شد در فضایی به وسعت 246000 متر مربع که شامل 8 سالن خواهد بود با حضور ‌نمایشگاه اسب پاریس‌، نمایشگاه ژاپن و هواشناسی پاریس. در این رویداد ضمن برخورداری از بالاترین کیفیت علمی و بصری، بهترین نوع سرویس خدماتی به شرکت‌کنندگان تضمین داده شده است.
    سالن کنفرانسی نیز به فضای 1300 مترمربع و ارتفاع سقف 4.8 متر تعبیه‌شده و با به‌کار بردن چوب در سقف و نوع نور پردازی، همچنین استفاده از تخته سنگ چارلز پنجم‌، شرکت‌کنندگان را به حال و هوای تاریخی سوق می‌دهد. بخشی از هدف برگزاری این نمایشگاه‌ها صدور پیام بهینه‌سازی و انعطاف‌پذیری در جهت مطابقت با عصر دیجیتالی است و ‌ همواره در متر متر این نمایشگاه بهترین سرویس ممکنه را ارائه خواهیم کرد. هدف اصلی ما در انجمن مرکزی پاریس  برگزاری 75 همایش در 5 سال آینده است که شامل 55 کنفرانس (15 کنفرانس از حالا رزرو شده)‌.  مدیر عامل شرکت وی‌پاریس می‌گوید: این محل جدید به تقویت نفوذ و تصویر پاریس در سطح جهان کمک می‌کند و  این شهر را یاری می‌کند تا در بازار گردشگری کسب و کار را حفظ کند.

    *مترجم: عماد داوری

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت